Технології допомагають об’єднувати суспільство у протидії COVID-19

03.12.2020 |Tech StartUp School

UNDP допомагає поширити польський досвід допомоги лікарням. Представники Наукового парку Львівська політехніка прийняли участь у вебінарі, присвяченому системі підтримки для лікарень HELPMED.IN.UA .

Команда Helpmed.in.ua активно запрошує компанії допомагати лікарням боротися з пандемією. Пожертви великим лікарням — це не єдиний спосіб. Є багато маленьких медичних установ, про які забувають. Однак часто не відомо які справжні потреби лікарень і як доставити допомогу. Саме тому була створена система http://helpmed.in.ua/, яка дозволяє лікарням інформувати про свої потреби та забезпечувати  необхідною продукцією від дарувальників через мережу місцевих координаторів.

Друга хвиля пандемії активно поширюється Європою та Україною, нам відомо як протидіяти її поширенню через збереження соціальної дистанції та використання засобів індивідуального захисту, але головне питання — як допомогти лікарням та лікарям справлятися з піковими навантаженнями, коли кожний лікар та медсестра, кожна секунда їх часу рятує людські життя, і лікарі та лікарні мусять бути забезпечені усім необхідним?

Зрозуміло що у таких ситуаціях повинні бути задіяні зручні інноваційні технологічні рішення у поєднанні з тісною співпрацею громадянського суспільства, медичних установ та підприємців.

Вдалий досвід створення саме такої «Платформи співпраці» наших польских колег став основою проектної ініціативи helpmed.in.ua, яка була започаткована Познанським Університетом Економіки (Польща) разом з ГС HiTech Office Ukraine.

Цей невеликий але важливий українсько-польський проект передачі ноу-хау Платформи «підтримка_лікарень ".pl"» в Україну розпочався у липні цього року .

Фінансує поєкт Польський фонд Challenge — спільно з програмою ПРООН в Європі та Центральній Азії та Міністерством закордонних справ Польщі.

Вдалий досвід створення саме такої «Платформи співпраці» наших польских колег став основою проектної ініціативи helpmed.in.ua, яка була започаткована Познанським Університетом Економіки (Польща) разом з Громадською спілкою HiTech Office Ukraine. 

У кожного своя роль:

Лікарня формує список потреб згідно класифікатора потреб вбудованого у платформу. Це можуть бути засоби індивідуального захисту, антисептики, невелике медичне обладнання та матеріали, навіть поставка питної води та харчування для пацієнтів. Ці дані відразу стають доступними у системі для координаторів, та виводяться на електронну карту.

Дарувальник (це можуть бути громадяни або підприємства) , що територіально знаходяться у цьому місті/районі/області — реєструються у системі та підтверджують готовність надати лікарням те що вони потребують.

Координатори ( спеціально навчені волонтери, або громадські організації що опікуються лікарнями) — що також зареєстровані у системі, — зв'язуються з дарувальниками та лікарнями, реєструють допомогу в системі розподіляючи її по лікарням та забезпечують її  по лікарням та забезпечують її доставку та передачу лікарням.

Таким чином система розвантажує лікарів від господарських справ та значно посилює спроможності лікарень у лікуванні пацієнтів та забезпеченні їх усім необхідним
Цей проект є прикладом того що цифрові технології, міжнародна співпраця та взаємодія громадянського, державного та приватного сектору створює простір для ефективної протидії навіть таким потужним викликам як пандемія ковід.